Om Ola Axelssons Golfskole

Bli en bedre golfspiller i 2024!

Vi hjelper deg å komme videre i ditt golfspill. Golfskolen finner sted på et av Norges aller beste anlegg. I idylliske omgivelser i Kragerøskjærgården, kan vi tilby unike opplevelser for golfspillere på alle nivåer. Golfbanen er en av Norges mest særegne 18-hulls baner og er av internasjonal standard. Kragerø Resort med hotell på golfbanen gjør din opplevelse optimal. Med Ola Axelsson & Mikael Löfström kan Kragerø Golfklubb tilby proer med årelang erfaring.

Vi nå kan tilby studio på driving rangen, der videoanalyse og custom fitting kan gjennomføres med topp utstyr. Vi bruker FlightScope.

Vårt kursprogram for viderekommende golfskole finner du her!

Vi ønsker medlemmer og gjester varmt velkommen til en ny sesong.

Velkommen!

Ola Axelsson & Mikael Löfström