Utsatt baneåpning

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 6. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi må dessverre utsette baneåpning ytterligere.

Våren har ikke gitt oss den varmen vi hadde håpet på og vi beklager å melde ut at vi er nødt til å utsette baneåpning av 18 hullsbanen.

Slik situasjonen er nå så "tør" vi ikke sette åpningsdato, men intensjonen er å åpne torsdag 15. april.
Denne avgjørelsen er tatt utelukkende utifra at vi ønsker å tilby medlemmer og gjestespillere en god bane gjennom hele sesongen. Vi mener det er riktig å følge de faglige rådene til vår meget dyktige headgreenkeeper, Dan Jurgens. Han har skrevet en grundig begrunnelse her!

De som booket starttider frem til og med 14. april får starttiden slettet og må booke på nytt.
Vi minner om at medlemmer kan booke starttid 14 dager i forveien, og greenfeespillere kan booke 7 dager i forveien.
Igjen, vi beklager og ser fram til å møte dere igjen!

Proshop åpner samtidig som hovedbanen.

Terje Wilhelmsen, Kragerø Golf AS
Yngvar Clausen, Kragerø Golfklubb