HURRA - Deltakerne i ESAG Kragerø har fått egen golfbil
Av: Veronica Nygaard | Publisert: 22. august 2025 | Siste nyheter | Arkiv
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.
ESAG Kragerø var en av fem klubber i landet som fikk tildelt egen golfbil fra ESAG sentralt.
Dette vil bety mye for deltakerne i ESAG, da flere av helsemessige årsaker trenger bil for å spille 18 hull.
Kjetil og Tommy vil ha ansvar for bilen, i forhold til hvem som skal bruke den, og pass og pleie.
For ESAG Kragerø kommer dette til å bli et flott tilbud til deltakerne, og ESAG kommer til å bli profilert på en flott måte over hele golfbanen!
Deltakerne våre er superfornøyde med det nye «gliset» og står i kø for å ta den i bruk.
Tusen takk til Marianne og ESAG sentralt som tildelte oss denne fantastiske gaven!




