ECLECTICEN ER I GANG!

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 30. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfforbundet har nå, innenfor rammen av myndighetenes koronaregler, laget et opplegg for å arrangere rene klubbturneringer.

Vi har derfor besluttet at eclecticen starter slik som planlagt i denne uka og går hver uke fremover.
Meld dere på i golfbox!

Det er viktig at dere følger banens koronatiltak, som dere kan se på tee 51 på hull 1.  Når det gjelder scorekorta er det ingen andre enn spilleren som skal ta på det. Det innebærer at spilleren fører sitt eget scorekort; i tillegg føres scoren på den han/hun er markør for. Etter runden leses kontroll på vanlig måte, men markør skriver ikke under. Det er spilleren som, i tillegg til å underskrive eget scorekort, skal oppgi navnet på markøren. Kortet legges i kassa på veggen. NB. Ballen må ligge i koppen for at den skal være hullet ut.

Mer informasjon om Eclectic finner du her!

Når det gjelder øvrige turneringer kommer vi tilbake med info så snart det blir lempet på reglene slik at vi kan arrangere ordinære, åpne turneringer.

Kos dere på golfbanen!