Turneringer

Daikin Klubbturnering

2023 - sesongen

Daikin Klubbturnering (tidligere Eclectic) er en slagspillkonkurranse og spilles over 18 hull. Levér signert scorekort etter runden og de beste enkeltresultater på de ulike hullene summert, gir scoren over 18 hull. For hver runde kan man forbedre sin score ved å prestere bedre enn tidligere på et eller flere hull.
Konkurransen er åpen kun for medlemmer i Kragerø Golfklubb.

Klasser
Det er gjeldende hcp i første runde man deltar som bestemmer klasse ut sesongen.

Damer
Klasse 1: hcp +8,0 - 22,9
Klasse 2: hcp 23,0 - 54

Herrer
Klasse 1: hcp +8,0 - 11,9
Klasse 2: hcp 12,0 - 19,9
Klasse 3: hcp 20,0 - 54

Turneringsdatoer
Turneringen starter opp i uke 18.
Det er lov å benytte golfbil i denne turneringen (trenger ikke legeattest).

Påmelding og priser

Du blir automatisk påmeldt turneringen når scorekort er levert i postkassen.

Kr. 35,- per runde. Skal betales i proshop før du går ut.
Kr. 350,- for hele sesongen.

Premiering
Premiering ved utgangen av hver måned. Vi trekker ut en i hver klasse som har spilt denne måneden, som vil motta en premie.
I tillegg kommer hovedpremiering etter Daikin Klubbturinering Finale 14. oktober.

Scorekort
Som i fjor kan man spille når man vil i løpet av uken (f.o.m. søndag t.o.m. lørdag). OBS! Ukeskille mellom lørdag/søndag. Kortene må være levert innen lørdag kveld.

Umiddelbart etter runden legger en scorekortet i egen postkasse merket "Daikin Klubbturnering". Det skal fremgå av scorekortet hvem som har vært markør.
Resultatene blir registrert etter hver runde og det finner du i Golfbox under Order of Merits.

Hvis ukens runde spilles i en turnering må Daikin Klubbturnering registreres på vanlig måte og LEVER EGET SCOREKORT i postkassen.
Klubben justerer ikke hcp, men deltagerne oppfordres til å registrere selv i golfbox.

Finale Daikin Klubbturnering
Turneringen avsluttes med Daikin Klubbturnering finale lørdag 14. oktober.