Vi trenger DEG som banevert / marshall!

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 10. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi går en aktiv sesong i møte. For å gjøre en runde på banen til en god opplevelse for alle, trenger vi baneverter (marshall) fom 20.juni tom 16.8.

Vi håper at hver banevert vil sette av tre til fem dager til oppgaven. Tidspunkt vil være fra kl. 10.00 -16 fordelt på to baneverter. Si fra hvis det er datoer / dager du absolutt ikke kan, så skal vi ordne det.

Oppgavene:
  • Kjøre på banen og følge med på at alt spill foregår slik man forventer mht tidsbruk, at det er god fremdrift i spillet og at etikette på banen følges.
  • Bidra til at alle som spiller opplever at Kragerø-banen er en førsteklasses bane mht veiledning og mottakelse.
  • Mellom kjørerundene være starter. Dette er en viktig rolle.

Hva bidrar klubben med:
  • En intro til hva banevert og starter innebærer
  • Runde på banen med en fra klubben / administrasjon for å bli best mulig kjent med banen og hvor utfordringene ofte oppstår
  • Hver banevert får en T-skjorte med klubblogo og caps
  • Kaffe og noe å spise de dagene du har «vakt»
  • To greenfeebilletter på annen bane etter ønske og hva klubben kan bidra med

Alder: +25

Jeg oppfordrer sterkt klubbens kvinnelige og mannlige medlemmer til å melde seg. Det er årets kanskje mest betydningsfulle klubbdugnad!
En bane av Kragerøs kaliber, MÅ ha en banevert-funksjon. Meld deg på!

Ta kontakt med meg på klubben@kragerogolf.no, på telefon / SMS 908 92 891.
Du kan også komme innom proshopen for mer informasjon og påmelding.

Takk for at du stiller opp!

John Peter Tollefsen
Styreleder KGK