Vennskapsturnering 22. - 23. mai 2023

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 19. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kragerø golfklubb er vertskap for en nasjonal Vennskapsturnering 22. - 23. mai 2023. Turneringen er sponset av Foreningen Et Slag av Gangen, ESAG, og Sparebankstiftelsen DNB.

Det er påmeldt 88 deltakere til turneringen, og disse kommer fra 13 ulike golfklubber i hele landet. Samtlige har tilbud om å overnatte på Kragerø Resort, og hele opplegget er gratis for deltakerne.

Kragerø golfklubb samarbeider med ESAG, og målsettingen er å bruke golf som en mestringsarena for folk som sliter med hverdagen - på mange ulike måter.

Vi gleder oss til turneringen -  se programmet, hvor også ordføreren er invitert til festmiddagen.