Tine Hovden Fehn og Henrik Frigstad ble klubbmestere!

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 24. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I helgen ble årets klubbmesterskap arrangert på en meget god bane. Til tross for mye vind og litt regn lørdag var det brukbare resultater og vinnerne ble til slutt Tine Hovden Fehn og Henrik Frigstad.

I herreklassen kom ikke avgjørelsen før på hull 18 søndag. Det var helt jevnt mellom Henrik Frigstad, Kristian Moe Samuelsen og Stefan Samuelsen.
Henrik avgjorde duellen og fikk totalt 148 på de to rundene. Kristian og Stefan havnet på 149 slag.

I dameklassen vant Tine Hovden Fehn også i år på 166 slag foran Hanne Moen på totalt 181 slag og Marit Strømme kom på tredje plass med 190 slag.

Vinneren i senior Herre ble Petter Tusvik og for damer og Brigitte Apelseth for damer.

I eldre senior herre ble vinneren Ola Kristiansen og for damer Marit Strømme.

Det bør nevnes at det var liten deltagelse med kun 56 spillere. Dette er rett og slett for dårlig med tanke på at det er over 900 medlemmer i klubben. Klubbmesterskapet bør være dagen da medlemmene bør stille i turnering og vise at de setter pris på klubbens arbeid.

La oss få til dette neste år!

Resultatene ser du her!

tw