Samarbeidsavtale med Himmerland Golf & Spa

Av:   |  Publisert: 16. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi er stolte av å ha fått til et samarbeid med Nordens mest anerkjente Golf Resort, Himmerland Golf & Spa Resort.

Himmerland har tre 18 hullsbaner og de er arrangør av Europa Tour, senest i mai i år hvor flere av verdens mest kjente golfspillere var med. De er også tildelt Europa Tour i mai 2020.
Intensjonen med avtalen er å få til et samarbeid hvor våre medlemmer kan bo og spille på Himmerland til reduserte priser.
·I tillegg vil vi forsøke å få til et samarbeid med treningsopphold for spillere
·Turneringer med klubb og sponsorer
·Og fellesturer ved store turneringer som Europa Touren.
·Avtalen ligger vedlagt og det er link under til hjemmesiden.

Himmerland vil markedsføre dette på samme måte mot sine medlemmer og samarbeidspartnere.