Resultater Skagerrak Sparebank Open 2023

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 12. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets Skagerrak Sparebank Open ble avholdt i strålende sommervær! Totalt 39 par spilte fourball/bestball med innlagt Longest drive på hull 18 (sponsorhullet) og Closest to pin på hull 10.

Det ble gjort ekstra stas på årets utgave med flotte give-aways og ekstra premier fra Skagerrak Sparebank representert ved Terje Kaste og Rune Tolnæs. Tydelig inspirert ble det levert gode resultater fra spillerne som ble toppet med en hole-in-one på hull 10 av Marit Strømme (bilde). Vi gratulerer!
Marit fikk mye oppmerksomhet for denne prestasjonen naturlig nok og det vanket noen ekstrapremier fra Skagerrak Sparebank og hullsponsor "Det skjer i Kragerø".

Resultater ellers ble som følger:

Closest to pin damer: Marit Strømme (hole-in-one)
Closest to pin herrer: Marius Undersrud (52 cm)
Longest drive damer: Tine Hovden Fehn
Longest drive herrer: Henrik Frigstad

Fourball-turneringen ble vunnet av Kristian Samuelsen Moe og Sondre Beck Muffetangen (til høyre på bildet)

Topp 5 ble:

Øvrige resultater finner du på være hjemmesider under Turneringer: Kragerø golfklubbTurneringsprogram - Kragerø golfklubb (kragk.no)