Nye samarbeidspartnere 2020

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 30. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kragerø Golfklubb/Kragerø Golf AS har solide og aktive samarbeidspartnere også i 2020.

Våre samarbeidspartnere bidrar sterkt til å opprettholde det høye aktivitetsnivået vi har i anlegget som turneringer, klubbtreninger, elitegruppe og alle aktivitetene som hører med på et golfanlegg. I tillegg bidrar de til å utvikle banene videre.

Skagerrak Sparebank er vår hovedsamarbeidspartner, noe de har vært i mange år. Vi er takknemlige for at de er med videre. Den første turneringen i år blir Skagerrak Open. Dato er ikke avklart ennå pga. Covid-19 situasjonen.

Gumpen Auto Grenland (Audi) har blitt en stor samarbeidspartner på Hovedbanen. De vil ha utstilling av biler i anlegget noe som vil få mye synlighet. De vil også arrangere egen turnering.

I år har vi fått Diplom Is som hovedsponsor på Minigolfbanen. Det medfører også at vi i år har fått isbar i proshopen, noe vi tror vil bli svært populært.

Kragerø Energi Bredband har blitt ny hovedsponsor på Korthullsbanen.  Banen er blitt oppgradert og blir mer spillevennlig både for golf og fotballgolf.

Rema 1000 har også gått inn som en stor partner og vil også ha egen turnering. I tillegg har de planer om flere aktiviteter i anlegget. Det setter vi stor pris på.

Vår leverandør Club Car er også med videre. Club Car er leverandøren av golfbilene i anlegget. Det er nå ca. 340 golfbiler på anlegget og ca. 90 % av disse er Club Car. Det vil i løpet av våren/forsommeren bli en Club Car weekend hvor det blir presentasjon av nye modeller og utstyr til Club Car bilene og det blir også i år satt opp ny golfbil i HiO premie på flere turneringer.

Våre samarbeidspartnere er leverandører av produkter og tjenester de aller fleste av oss bruker i hverdagen. Vi oppfordrer alle medlemmer og sympatisører til å benytte våre samarbeidspartnere, både store og små. Deres bidrag gjennom samarbeidsavtalene er med på å holde den aktiviteten og den kvaliteten vi har på hele golfanlegget i dag.
Våre samarbeidspartnere finner dere her: https://kragk.no/
Vi ønsker dere alle lykke til med sesongen!

Terje Wilhelmsen (Daglig Leder, Kragerø Golf AS)
John Peter Tollefsen (Styreleder, Kragerø Golfklubb)