No show - et økende problem!

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 26. juli 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ser oss nødt til å gjennomføre de tiltakene som Kragerø Golfklubb har vedtatt og som står på klubbens hjemmeside. Vi mister inntekter hver eneste dag pga. medlemmer og gjestespillere som ikke møter opp og som ikke gir beskjed.

Fra i dag, 26/7, gjennomfører vi tiltakene. Det betyr at alle som ikke har meldt forfall til Proshop senest en time i forkant blir fakturert greenfee. Skjer det igjen så blir golfbox blokkert og er du gjestespiller blir hjemmeklubb informert.

Husk at fremmøte skal være senest 10 min. før utslag og man skal inn i Proshop å melde sin ankomst. Hvis ikke blir dere ikke bekreftet i golfbox.

Vi har også nå oppfølging ute på banen med baneverter og også på kveldstid blir det foretatt kontroller for å sikre at spillerne ikke går ut fra andre startpunkter enn hull 1.

Det er sterkt beklagelig at vi må gjennomføre disse tiltakene.

Daglig leder