Narvesen Tour for dere mellom 6 og 19 år

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 1. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er det mulig å melde seg på til årets flotteste turnering for dere som er mellom 6 og 19 år. Søndag 20. september arrangerer Kragerø Golfklubb barne- og ungdomsturneringen Narvesen Tour.

Alle jenter og gutter mellom 6 og 19 år har sjansen til å være med på denne turneringen. Turneringen er en del av golfforbundets satsning på unge spillere, og vi i Kragerø vil være med på dette.
Det konkurreres i mange klasser og på forskjellige baner; korthulls 6-hullsbanen for de yngste og hovedbanen med 9 og 18 hull alt etter klasseinndelingen.
All informasjon om Narvesen Tour finner dere på www.golfforbundet.no . Gå inn på fanen turneringer, Narvesen Tour Sør og derfra finner dere all informasjon om turneringen og påmeldingen som skjer i golfbox.
Vi oppfordrer barn, ungdom og ikke minst foresatte til å være med på denne turneringen. Men skynd dere, det er mange som vil være med.

Velkommen til Kragerø Golfklubb 20. september!

John Peter Tollefsen
Styreleder KGK