Medlemskontingent 2021

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 2. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets medlemskontingent blir sendt ut i disse dager. Mer info her.

Vi har engasjert NorKred AS til å sende ut og følge opp faktura på medlemskontingenen for klubben vår. Ved forsinket betaling vil det sendes purring med påløpe renter og gebyr.

Efaktura/Vipps/Avtalegiro
Dersom det er ønskelig kan du som medlem motta faktura på efaktura (i nettbank) eller til Vipps. Forutsetningen er da at du i din nettbank har sagt "ja" til efaktura og/eller i Vipps appen har sagt ja til å motta faktura der.
Ønsker du i framtiden å betale faktura som avtalegiro kan du aktivere det når du betaler årets medlemskontingent i nettbanken.

Måneds-/ratebetaling
Aktiverte du månedsbetaling av medlemskontingenten i 2020 får du automatisk månedsbetaling i 2021.

Ved måneds-/ratebetaling vil du motta faktura på samme beløp hver måned.
Faktura som blir sendt ut nå i mars, er inkludert januar og februar.

Ønsker du månedsbetaling?
Ta kontakt med vår faktureringspartner Norkred AS i god tid før forfall på fakturaen på epost lillian@norkred.no eller tlf 48 84 71 71 så vil det bli aktivert.
Fakturaen du har mottatt vil da bli kreditert og det utstedes nye månedlige fakturaer. Hvis fakturaen er mottatt som eFaktura eller avtalegirotrekk sletter du bare oppdraget i din nettbank.
Vær oppmerksom på at du som medlem av klubben vår plikter å betale hele årskontigenten uavhengig av om den faktureres årlig eller månedlig.
Med bakgrunn i utvidet kredittid og mer administrasjon for klubben vil det for hver månedsfaktura påløpe et fakturagebyr på kr 30,00.