Kragerø kåret til Norges Beste Golfbane 2020!

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 10. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

World Golf Awards har kåret golfbanen i Kragerø til Norges Beste Golfbane i 2020.

Dette er en prestisje kåring hvor det er golfspillerne selv som stemmer og det er første gang Kragerø vinner og vi konkurrerer med 170 golfbaner i Norge.
Pga. Korona epidemien får vi dessverre ikke vært til stede i Dubai og tatt imot prisen, men den smaker like godt for det.

2020 har vært en fantastisk sesong og det har aldri vært spilt så mange golfrunder som i år på banen.
Dette er en stor anerkjennelse til alle ansatte i Kragerø Golf og medlemmene som har vært med på dugnader og bidratt til at golfbanen har fått topp karakter denne sesongen. En stor takk også til våre samarbeidspartnere som har vært med oss denne sesongen.

Vi lover at dette ikke skal bli en «sovepute», men vi skal jobbe målrettet videre slik at både medlemmer og gjester skal få en enda bedre bane neste år!

Her er linken til kåringen: https://worldgolfawards.com/award/norway-best-golf-course/2020

Daglig leder