Konvertering av aksjer til greenfee 2019

Av:   |  Publisert: 9. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er også i 2019 gitt anledning til konvertering av A, B og C aksjer til greenfeebilletter. (Dagsmedlemskap)

Hver aksje gir 20 dagsmedlemsskap. (Frist var 1.april til å melde inn dette)
Premissene er at det gis fritt spill på banen den dagen de benyttes og kan ikke splittes. (kan kun benyttes av en person). En billett kan også deles i 4 greenfee billetter på Korthullsbanen. Gjelder ikke for Minigolfbanen.
Et viktig punkt er at Greenfee billettene ikke kan omsettes. Alle billettene er nummerert på aksjeeier og blir fulgt opp i Proshop. Det har dessverre vært flere tilfeller hvor greenfee billetter har blitt videresolgt og dette er ikke akseptabelt.
Ta kontakt med Proshop mobil 994 39 339 eller mail post@kragerogolf.no ved spørsmål.
Vi ber om forståelse for dette og ser frem til en ny golfsesong!

Greenfee billettene ligger nå klare i proshop for henting.

Terje