Julebord på KragerøAkademiet

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 3. januar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Den 21. desember 2023 inviterte KA til julebord i sine lokaler i Sannidal. All maten hadde de laget selv, og de hadde også pyntet et sjarmerende juletre som de hadde laget i Lego.

Vi var 28 som deltok, og i tillegg til den fantastiske julematen med riskrem til dessert og hjemmebakte julekaker til kaffen, hadde vi en hyggelig ettermiddag med gode samtaler og mye latter.
Terje & co bidro med nydelig underholdning, og vi sang alle  "På låven sitter nissen".

Deltakerne er ivrige til å spille golf på simulatoren på Årø, og siden både Jonas og Kjetil har tatt Trener-1 kurs, kan de veilede nye deltakere i golfens mysterier. Flere nye vil ta VTG-kurs når  banen åpner til våren. Dette er mulig med gode bidrag fra Et Slag av Gangen. Tusen takk for det.

Det ble jubel blant deltakerne når det ble kjent at ESAG sannsynligvis vil bidra økonomisk slik  at vi også neste år kan arrangere nasjonal golfturnering over to dager på Stabbestad. Terje Waale og gjengen var allerede klar til å planlegge underholdningen igjen.
Ellers skal deltakerne fra ESAG jobbe som frivillige til sommeren når Kevin Wright skal arrangere sin veldedighetsturnering til inntekt for organdonasjon på Kragerø Golf. Her vil blant annet Viktor Hovland, Kygo, Kristoffer Ventura og Jon Almaas delta.
Dette vil bli stas for deltakerne i KA/ESAG og alle andre som skal jobbe som frivillige.
Nå ser vi fram til mange hyggelige treff ved simulatoren, og ikke minst til våren når det igjen blir mulig å spille på banen.

Vi vil takke Ove og gjengen på KA for et trivelig julebord, og ønsker alle et godt nytt når i 2024.

31. desember 2023
Randi Skauen