Informasjon om Seniorgolf i 2023

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 30. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er planlagt mange spennende aktiviteter og turneringer for de som er 50 år eller mer i 2023.

Lagserie
Vi planlegger å stille med 3 Mix lag i år også. Lagene er delt inn etter HCP og spiller i puljer mot andre lag i regionen. Mer info finner du her!
Du kan melde din interesse til en av kontaktpersonene som er nevnt under.

Lag-NM
Vi er i 3. divisjon (Riis Bilglass LM) med både damer og herrer. Turneringen er i år lagt til Grenland GK helgen 26-27. august og vi satser på å stille med 3 lag. Du kan melde din interesse til en av kontaktpersonene som er nevnt under.

Trening/spill seniorer
Hver tirsdag og torsdag er det blokkerte tider for seniorer som ønsker å spille/treffes. Sjekk Golfbox og møt opp om du ønsker. Vi satser på å få til en sosial sammenkomst kombinert med golf i løpet av sommeren; følg med på hjemmesiden for informasjon.

Andre turneringer
Norsk Seniorgolf (NSG) arrangerer også Sissener Tour som alle som er medlem i NSG kan melde seg på.
Du finner oversikten her!
Vi vil også komme tilbake med mer informasjon om flere lokale seniorturneringer som arrangeres i nærområdet. Og blant disse er selvfølgelig vårt eget Klubbmesterskap som vi oppfordrer alle til å melde seg på.

Har du ønske om å være med et av lagene i lagserien eller lag-NM, ta kontakt med en av disse:

Herrer:
Tommy Myrland, mobil 975 81 432, email tm@aubo.no