Hovedbanen åpner!

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 31. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker medlemmer og gjester velkommen til en ny golfsesong. Det er nå bestemt at vi åpner 18-hullsbanen fredag 8. april kl. 10:00

Golfbox er åpen for starttidsbestilling, så nå er det bare å booke.

Banen ser ut til å ha klart seg bra i vinter, sier headgreenkeeper Dan. Alt ligger til rette for en god sesong, men det er fremdeles kuldegrader på natta så alle må være forberedt på at starttidspunkt på morgenene fremover kan endres ved kuldegrader.

Proshop/kafé åpner også fredag 8. april. Nye åpningstider i lavsesong (frem til 20. juni) er kl. 08 - 18 hver dag.
Det er også gjort oppgraderinger i kaféen både med interiør og meny, så ta med venner og familie til hyggelige dager i påsken!

Tennisbanen åpner også denne dagen. Booking og betaling via MATCHi.
I tillegg er både korthullsbane (golf, fotballgolf og fribeegolf), driving range og minigolf åpen.

Med hilsen
Veronica, Dan og Terje