Golfsimulatoren klar for spill fra 1. november

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 11. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I 2022 kjøpte Kragerø Golfklubb og foreningen Et Slag Av Gangen (ESAG) en brukt golfsimulator.

Den er nå installert i leide lokaler i gymsalen i gamle Aarø skole, adresse: Nøkkeldalen 6, 3772 Kragerø, og vil være tilgjengelig for spill fra 01.11.2023. Inngang på kortenden av bygget, mot nord.  Booking av spilletid kan gjøres i golfbox fra 23.10.2023.

ESAG skal disponere anlegget på dagtid (07:00-15:00) på tirsdag, torsdag og fredag. Utenom disse tidene vil simulatoren være tilgjengelig for alle medlemmene.

Prisen for å leie golfsimulatoren er kr 200,- per time for voksne over 20 år, og kr 100,- for juniorer tom 20 år.
Betaling foretas på Vipps – info om dette inne i lokalet. I tillegg til simulatoren inneholder anlegget en puttinggreen på 50 m2 (som er gratis å bruke), samt stor sittegruppe og TV.

Inngangsdøra er låst med kodelås. Når du skal spille vil du få oppgitt koden ved å ringe til en av disse:
Kjetil Barlin Nikolaisen   tlf. 48 18 18 36
Jonas Haugen                tlf. 97 19 62 98
Per Henrik Rydning        tlf. 91 58 54 43
Yngvar Clausen              tlf. 47 01 91 70

Det må til en hver tid være minst en ansvarlig person over 16 år til stede når anlegget er i bruk. Bruken er tillitsbasert, og vi ber innstendig om at alle instrukser og regler blir fulgt, og at det ryddes etter bruk. Det må påregnes at personer fra klubben eller ESAG kan dukke opp for å sjekke.
All nødvendig info for å kunne bruke simulatoren finnes på plakater i lokalet.

Vi tar sikte på at vi en ettermiddag/kveld per uke vil kunne tilby juniorer, også de som ikke er medlemmer, gratis spill og instruksjon. Nærmere info om dette kommer i løpet av høsten.

Lykke til med bruken av det nye anlegget vårt!

ESAG og Kragerø Golfklubb