GoldenChild Open

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 6. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 24. oktober er det GoldenChild Open, en scramble par turnering.

"GoldenChild Charity er en veldedig forening som ble startet av "Onkel Ronny" når nevøen Patrick var alvorlig kreftsyk. Patrick døde dessverre sommeren 2018. Formålet med foreningen er å fortelle Patricks historie, skape oppmerksomhet rundt barnekreft. Vi forteller historien for å belyse misforståelser om sykdommen, hjelpe flere til å kjenne igjen Gullsløyfen - det internasjonale symbolet for kampen mot kreft hos barn, og ikke minst - hjelpe til med å skaffe finansiering av  barnekreftforskning slik at fler barn overlever i fremtiden."

Deler av startkontingenten vil gå til GoldenChild.

Turneringen er nå full, men det er mulig å sette seg på venteliste om det skulle komme avmeldinger.