GoldenChild Birdie Challenge

Av:   |  Publisert: 12. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi er stolte av å være med på å fremme budskapet til GoldenChild og ta del i prosjektet GoldenChild Birdie Challenge!

GoldenChild Golf Charity er en frivillig organisasjon som ble grunnlagt av «Onkel-Ronny» som mistet sitt onkelbarn til kreft. Målet er å dele kunnskap om kreft hos barn, skape engasjement og samtidig bidra til å gi en hjelpende hånd økonomisk til Barnekreftforeningen.

GoldenChild Birdie Challenge er en sesongbasert konkurranse med lave donasjonsbeløp. Etter endt golfrunde «feirer» man sine handicap-birdies/3-poengere (også kalt «gullballer») ved å vippse 15 kroner til GoldenChilde Golf.
Dette akkumulerer man gjennom året, hvor statistikken hentes ut fra vipps slik at vi kan kåre en champion på slutten av året. Med «mesterskapstittelen» følger selvsagt en heftig premie, og oppmerksomhet i Norsk Golf.

Vi håper dette er noe våre medlemmer og gjestespillere ønsker å støtte!