God Jul!

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 23. desember 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kragerø Golf AS og Kragerø Golfklubb ønsker å takke alle medlemmer, ansatte og gjestespillere for en fantastisk sesong.

Til tross for at vi har opplevd nok et korona år så må vi erkjenne at golferne har hatt gode muligheter til å spille golf også i 2021. Det har ikke vært mange restriksjoner rundt i golf-Norge.

Vi har også fått ca. 150 nye medlemmer i 2021 og nærmer oss 1100 medlemmer totalt. Her har vi alle en jobb å gjøre slik at våre nye medlemmer føler seg velkomne. Dette er en jobb for oss alle!

Banestatus
Tilbakemeldingene fra spillere har vært mange og positive denne sesongen. Det er ingen tvil om at «ryddingen» på sidene av spillefeltet har gitt både raskere spill og mere fornøyde spillere. Ikke minst har jobben Per Henrik Rydning og teamet med Baneverter blitt positivt mottatt. Planen er å utvikle det videre i 2022.
Takk også til våre dyktige greenkeepere, bemanning i Proshop og våre proer. Alt ligger til rette for en god sesong også i 2022.

Vi ønsker alle en Riktig God Jul og et godt 2022!

Terje Wilhelmsen                   Yngvar Clausen
Kragerø Golf AS                      Kragerø Golfklubb