GGG-avslutning

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 27. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Onsdag 20. oktober hadde vi avslutningsturnering på golfbanen med Golf Grønn Glede.

Deltakere fra Vitalis, Kirkens Bymisjon og Brubakken Evangeliesenter var med og konkurrerte.
Vitalis vant knepent foran Bymisjonen, med de hadde også med seg en «proff» spiller fra golfklubben.
Gutta fra Evangeliesenteret hadde sine aktiviteter på minigolfen.

Det var ekstra stas at ordfører Grunde Knudsen kom på besøk, og han hadde mange lovord om aktivitetene på golfbanen. Han understreket også hvor viktig fysisk aktivitet er, og at GOLF ER FOR ALLE!

Etter endt turnering ble det premieutdeling og deltakerne fikk servert pizza og Hannes fantastiske kaker.
Takk til dere fra klubben, og Terje og Veronica som bidro til at denne dagen ble så vellykket.

Nå gleder vi oss til neste sesong hvor vi har tro på at enda flere vil delta!

Randi Skauen
Golf Grønn Glede, Kragerø Golfklubb