Nyheter

ESAG Åpningsturnering 24.04.2025

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 25. april 2025  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.

Endelig er sesongen i gang for utegolf for Et Slag Av Gangen.

28 deltakere kunne nyte den fine soldagen på banen. 
16 deltakere spilte 9 hull på hovedbanen, firemanns scramble. 6 deltakere spilte to runder på korthullsbanen og noen nye var med bare for å nyte dagen og det sosiale fellesskapet. 
Som alltid ble det servert "Burger & Brus", i tillegg til kaffe og kake.
Vi er heldige som har mange frivillige som bidrar til at deltakerne trives!

Neste turnering for ESAG deltakerne blir 12. mai. Da skal vi på vennskapsturnering til Sandefjord.

Randi Skauen