Er du medlem i Norsk Seniorgolf?

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 25. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da kan du bli med å spille Lagmesterskap på Grenland golfbane helgen 26. – 27. august (Riis Bilglass Lagmesterskap 2023).

Kragerø deltar med både herre- og damelag. Hvert lag består av fire spillere + helst en reserve. Du kan melde deg på uavhengig av Hcp. Første dag spilles det fourball, andre dag spilles det 4 singler, hvorav de tre beste på laget teller.

Alle på laget må være innmeldt i Norsk Seniorgolf (NGF) og være medlem av Kragerø golfklubb. Kragerø golfklubb er rause med oss, og sponser både deltakeravgift og greenfee for alle våre deltakere!

Damer kan melde seg på til Turi Berg Clausen, mobil  99205719.
Herrer kan melde seg på til Tommy Myrland, mobil 97581432 eller til Helge Bråthen 92803500.
Påmeldingsfrist er 3. juli 2023.

Når påmeldingsfristen har gått ut, vil vi se hvor mange lag vi kan stille.

Ta gjerne kontakt med en av de ovennevnte hvis du ønsker mer informasjon om arrangementet/mesterskapet.