Eclectic 2021

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 5. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Eclectic er en slagspillkonkurranse og spilles over 18 hull for medlemmer i Kragerø Golfklubb.

Levér signert scorekort etter runden og de beste enkeltresultater på de ulike hullene summert, gir scoren over 18. hull. For hver runde kan man forbedre sin score ved å prestere bedre enn tidligere på et eller flere hull.

Konkurransen er åpen kun for medlemmer i Kragerø Golfklubb.

Klasser
Nye klasseinndelinger for 2021-sesongen.
Det er gjeldende hcp i første runde man deltar som bestemmer klasse ut sesongen.

Damer
Klasse 1: hcp +8,0 - 22,9
Klasse 2: hcp 23,0 - 54

Herrer
Klasse 1: hcp +8,0 - 11,9
Klasse 2: hcp 12,0 - 19,9
Klasse 3: hcp 20,0 - 54

Påmelding og priser
Du melder deg selv på turneringene i golfbox.

Kr. 30,- per runde. Skal betales i proshop før du går ut.
Kr. 300,- for hele sesongen.

Scorekort
Som i fjor kan man spille når man vil i løpet av uken (f.o.m. søndag t.o.m. lørdag). OBS ukeskille mellom lørdag/søndag. Kortene må være levert innen lørdag kveld.

Umiddelbart etter runden legger en scorekortet i egen postkasse merket "Eclectic". Det skal fremgå av scorekortet hvem som har vært markør.
Resultatene blir registrert etter hver runde og det finner du i Golfbox under Order of Merits.

Hvis ukens runde spilles i en turnering må Eclectic registreres på vanlig måte og LEVER EGET SCOREKORT i Eclectic postkassen.

Klubben justerer ikke hcp, men deltagerne oppfordres til å registrere selv i golfbox.

Turneringsdatoer
Eclectic starter opp i uke 18

Det er lov å benytte golfbil i denne turneringen (trenger ikke legeattest).

Eclectic Finale
Turneringen avsluttes med Eclectic finale lørdag 9. oktober