Club Car Open ble suksess!

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 24. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det var rekorddeltagelse under gårsdagens Club Car Open turnering. Hele 128 spillere, 64 par, deltok i scramble turneringen som ble arrangert i godt sommervær.

Det var løpende start under turneringen fra klokka 8.50 og premieutdelingen kom i gang ca. 19.30.

Det var flere par som imponerte og vinnerne ble ikke uventet Kristian Moe og Stefan Samuelsen på netto 58 slag. Også de «ferske» golferne Christian Smestad og Andreas Kjærra Pedersen som kom på 2. plass med 60 slag netto var strålende fornøyde med runden. Knut Taraldsen og Jan Werner Kristensen var også fornøyde med 3. plass og 61 slag.

Under premieutdelingen, som ble etterfulgt av auksjon med gaver fra samarbeidspartnere til Kragerø Golfklubb, imponerte som vanlig auksjonarius Per Henrik Rydning med vittige kommentarer og ordspill.

De neste turneringene er Ladies Open 1. august og ALTI Open 2.august.

tw