Besøk av Marius Thorp

Av:   |  Publisert: 21. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kragerø Golfklubb har hatt besøk av Marius Thorp i fire dager. Marius var tilstede i proshop og så British Open sendingen sammen med medlemmer og gjester. Her svarte han på spørsmål og kommenterte spillet.

Det var nettopp under «The Open» Marius sto sammen med Tiger Woods på seierspallen i 2006. Tiger som vinner av «The Open» og Marius som beste amatør i turneringa.
Han holdt også oppvisning på DR og viste hvordan ulike slag skulle slås.
I tillegg hadde han en oppvisning av ulike «trick shot» og alle fikk muligheten til å prøve seg på noe av dette.  Dette til stor begeistring fra de ca. 40 fremmøtte. Spesielt deltagerne på Juniorcampen satte pris på oppvisningen og at de fikk signaturen til Marius på plakaten med bilde av Marius og Tiger.

tw