Bekreftelse av spilletid og ubekreftede runder (no show)

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 15. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle spillere må registrere seg i proshop minimum 10 minutter før sin starttid. Oppgi navn/medlemsnummer.

Utover proshopens åpningstider kan starttiden bekreftes i Gimmie-appen.

Medlemmer over 18 år
Dersom du ikke har bekreftet din runde eller ikke møter opp, vil det bli gitt advarsler ved de to første tilfellene, mens det for en eventuelt tredje gang kan utstedes faktura på greenfee.

Medlemmer under 18 år
Sanksjonen vil ved tredje gang være utestenging i golfbox i to uker.

Greenfee-spillere
For greenfee-spillere kan det utstedes faktura ved 1. gangs forseelse.

Felles for alle er at klubben/baneeier skal varsle i e-post før det iverksettes sanksjoner.

Avbestilling
Avbestilling må skje minimum 2 timer før starttid, enten direkte i Golfbox eller via telefon 35 98 55 30 i proshopens åpningstider.

Feilreservasjoner i Golfbox
Feilreservasjoner i Golfbox hvor enkelte fyller opp starttiden sin med en eller to medlemmer de vet ikke skal være med, for å slippe å ha med seg andre i flighten når de spiller, skal ikke forekomme.
Vi har bare 6 starttider pr. time, som igjen gir maks 24 spillere i timen ut på banen, og da er det viktig at alle plasser fylles opp med golfere som ønsker å spille. Dersom slik reservering med «listefyll» som ikke møter blir oppdaget vil klubben slå ned på dette og vedkommende vil bli utestengt i golfbox i en periode.