Kragerø Golf AS

Aksjer/Spilleretter

Kragerø Golf AS har følgende aksjekategorier for salg:

A-aksjer:
Antall: 1 900 stykker.
Rettigheter:   Fritt spill for 1 stk. med rett til bestilling av starttid for inntil 1 flight á 4 personer pr. dag inntil 7 dager forut for spill. 3 gjester til gjestegreenfee.
Pris:   Kr. 6.000,-.

I tillegg kommer registreringsavgift pr. aksje på kr.1.300. Aksjekjøp betinger også medlemskap i Kragerø Golfklubb.
A-aksjene har ikke stemmerett eller rett til utbytte i Kragerø Golf AS.
Aksjene er fritt omsettelige. Spilleretten kan også leies ut fra år til år.

I henhold til vedtektene kan aksjonær som eier en A-aksje konvertere aksjens tilhørende spillerett til et nærmere avtalt antall dagsmedlemskap/greenfeebilletter. Styret fastsetter antallet årlig. Dagsmedlemskap/greenfee billettene er kun gyldige for den enkelte sesong og kan ikke overføres til senere år.
Ved overdragelse av aksjer MÅ alltid skjemaet "aksjeoverdragelse" fylles ut og sendes til Kragerø Golfklubb. Skjemaet finner du under.