Kragerø Ladies Open 2018

Av:   |  Publisert: 8. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

For fjerde gang ble Kragerø Ladies Open arrangert på Kragerø golfklubbs flotte bane.

Det er Inger Anne Berge og Tine Fehn Hovden som p.v.a. Kragerø GK er primus motorer bak turneringen, som kun er for damer.
I år hadde turneringen 65 deltakere fra 20 ulike golfklubber.
Turneringen gikk av stabelen i varmt og flott sommervær, og ble avsluttet med premieutdeling fra et stort og rikholdig premiebord - med påfølgende middag på Kragerø Resort. De mange talene under middagen bekreftet at egne turneringer for damer er et ønske, og bidrar til å samle og bygge nettverk i golfmiljøet.
Turneringens to klasser ble vunnet av Tine Fehn Hovden (klasse 1) og Annette A. Bjerke (klasse 2) – begge fra Kragerø golfklubb.
Berge og Fehn har allerede startet planleggingen av den 5. Kragerø Ladies Open; planlagt dato er 3. august 2019.

Fra middagen

Inger Anne Berge og Tine Fehn Hovden