Ny samarbeidsavtale signert!

Av:   |  Publisert: 17. januar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er nå signert en avtale med TF Sport AS, ved daglig leder Ivar Bryne, som selger Club Car golfbiler i Norge.

Over 90% av de ca. 300 golfbilene som kjører i anlegget i dag er Club Car. Dette er en viktig avtale for oss av flere grunner. Når vi selger golfbiler så er det viktig at vi har en leverandør å forholde oss til mtp. service, vedlikehold og ikke minst deler.

Etter et langt uformelt samarbeid har vi nå blitt enige om å tegne en 5 års avtale med TF Sport AS. Med de planene som foreligger for videre utbygging av anlegget så er det helt klart at behovet for golfbiler vil øke.

Et spennende tiltak som gjøres i sesongen 2019 er at en Club Car golfbil vil være «Hole In One» premie på flere turneringer. Så det er bare å starte treningen med wedger og 9 jern hvis man skal være forberedt til å vinne en splitter ny to seters golfbil.

Dette er den største enkeltavtalen som er signert i Kragerø Golf AS.

På bildet ses fra venstre headgreenkeeper Dan Jurgens, Ivar Bryne i TF sport AS og Daglig leder i Kragerø Golf AS Terje Wilhelmsen.