Vi søker medlemmer til komitèer og utvalg

Av:   |  Publisert: 8. februar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi søker medlemmer som kan tenke seg å bidra i en eller annen komitè. Lurer du på hva jobben innebærer så ta kontakt med klubben enten på mail el. telefon.

Følgende komitèer søkes det medlemmer til: Bredde og ivaretakelseskomitè, Dugnads/frivillighetskomitè og Sponsorkomitè.

Bredde og ivaretakelseskomitén
  • bistår klubben med rekruttering av nye og ivaretakelse av eksisterende medlemmer
  • stiller opp på eller etter gjennomførte VTG kurs, hvor de tar med de nye medlemmene på en første golfrunde, blir kjent, nettverk, avtaler neste runde
  • tar kontakt med og introduserer nye golfspillende leilighets- og hytteeiere i klubbmiljøet
Dugnads/frivillighetskomi
  • koordinere og administrere oppgaver som banevertordning, shuttlebusskjøring, banevedlikehold (dugnader), skaffe funksjonærer til turneringer, samt frivillig til annet arbeid etter avtale med styret/administrasjonen.
Sponsorkomi
  • Bistår administrasjonen med å skaffe sponsorer og oppfølging av sponsorer.
Høres dette interessant ut så nøl ikke med å ta kontakt. Vi trenger alle "hender".