Vant ny golfbil!

Av:   |  Publisert: 5. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Under turneringa Sandtangen Open fikk Helge Bråthen fra Grenland & Omegn Golfklubb «Hole in one» på hull 6 (167 meter) og fikk dermed golfbilen som Club Car har satt opp som premie på turneringa.

Det var en meget fornøyd Helge som mottok nøklene og fortalte at det passet glimrende da han skal flytte til Kragerø og bygge hus "omtrent" på utslaget hull 13 på golfbanen. I tillegg vant han et gavekort på Sport 1 Revetal fra Ditt Kontor på verdi 5000,- kroner. Så for Helge ble det en meget god dag.

Daglig leder, Terje Wilhelmsen, her sammen med vinner Helge Bråthen.

I selve turneringa Sandtangen Open ble Hanne Moen vinner av dameklassen foran Marit Strømme og Hanne Rydning. Herrer klasse 1 ble vunnet av Finn E. Jensen. Herrer klasse 2 ble vunnet av John Peter Tollefsen. Vi gratulerer!

Se hele resultatlisten her:https://tour.golfbox.dk/Site/Competition/1815981/#/results/