Srixon Tour 30sept-2okt

Srixon Tour

30/9-2/10-2017

Kragerø golfklubb

Avmelding må gjøres før påmeldingsfristens utløp, og gjøres av spilleren selv i GolfBox.
Etter påmeldingsfristen må en påmeldt spiller som ikke skal delta stryke seg ved å sende en e-post til
turnering@golfforbundet.no.

Beskjeder/Informasjon

Alle beskjeder vil bli slått opp på oppslagstavlen på klubbhuset.

Driving range

åpen hele døgnet.

20 kroner for 20 baller

Evakueringsplan

Spillerne vil ved start få utlevert en evakueringsplan som følges ved spilleavbrudd. Deles ut av starter.

Forecaddies

Forecaddies. Starter informerer om dette.
Forecaddies er utplassert for sikkerhet, men kan også assistere med å anvise/finne baller. Spilleren bør anvise ballens retning ved å strekke ut høyre eller venstre arm i skulderhøyde.

Førstehjelp

Hjertestarter og førstehjelpskrin er på Klubbhuset.
Kontakt TD/turneringsleder ved behov. Lege tilstede på turneringsdagene. Avstand til legevakt og sykehus er 9 km. Klubben har førstehjelpsutstyr.

Garderobe/dusj/toalett

Toaletter og dusj er på klubbhuset. Toalett etter hull 6, hull 9 og hull 17.

Hullplassering

Dagens hullplasseringer deles ut av starter og vil være oppslått på oppslagstavlen.

Innspill

Det er fritt innspill for spillere som står på deltakerlisten. Innspill vil foregå fredag fra kl. 8.00 -16.00 spillerne tar selv kontakt med Proshop, tlf. 359 85 530 for bestilling av starttider.

Lagring av utstyr

Klubben har ikke anledning til å oppbevare spillernes utstyr.

Lokale regler

Alle spillere ma° ha nyeste versjon av Golfreglene og utskrift av Srixon Tours regelkort. Srixon Tour regelkort 2017 kan lastes ned fra NGFs hjemmesider.
Eventuelle tillegg (for denne turneringen) til lokale regler utover Srixon Tour regelkort deles ut av starter og er oppslått på oppslagstavlen.

Utkast til eventuelle tillegg vil være oppslått på oppslagstavlen innspilldagen.

Mat og drikke

Proshop åpen på turneringsdagene fra 8 til siste gruppe er inne. Mandag til etter premieutdelingen. Restauranten åpen til siste gruppe er inne og serverer varmmat til 150 kr.
Det er drikkevann ved klubbhuset og ute på banen ved hull 10.

Oppslagstavle

Elektronisk skjerm med informasjon om turneringen er i kafeen.

Offisiell tid

Offisiell tid vises på  klokke ved hull 1 og hull 10

Overnattingsmuligheter

Ved bestilling hos Nordic Choice Hotels, NGF-avtalen (20 % rabatt på nettpris) brukes denne linken: www.choice.no/norgesgolfforbund for å komme til en egen bookingside med oversikt over de 167 hotellene som er med i samarbeidet.

Spillerhotellet er

Kragerø resort

35 97 11 50 booking@krageroresort.no Be om tilbudet til Srixon tour

Pris pr. voksen pr. døgn i dobbeltrom med frokost og middag 945,- Kun frokost 575,-
Pris pr. ungdom (13-18 år)pr. døgn i dobbeltrom med frokost, matpakke og middag 845,- Kun frokost og matpakke 475,-
Pris pr. barn (inntil 12 år) pr. døgn i dobbeltrom med frokost og middag 495,- Kun frokost 380,-

Premieutdeling

Finner sted på terrassen på klubbhuset så snart resultatlisten er klar etter siste runde. Dette er estimert til kl. 16.00.

Proshop

Åpen fra kl 08.00 alle turneringsdager.

Pa°melding

Påmeldingen er bindende og det er spillerens ansvar å melde seg på aktuell turnering i GolfBox innen påmeldingsfristen.
NB! For å kunne bli kontaktet av arrangøren må spillere krysse av dette punktet ved påmelding, til hver turnering. Arrangøren forholder seg til den kontaktinformasjonen som er registrert på spillerens profil i GolfBox.

-2-

Radiosamband

Ute på banen vil det finnes sambandsmuligheter hos dommerne og scoretasting etter hull 9. Disse kan benyttes til å tilkalle assistanse ved regelspørsmål, sykdom eller lignende.

Registrering

Samtlige spillere må bekrefte sin deltagelse ved å betale startkontingenten gjennom GolfBox. Spillere som ikke bekrefter at de stiller opp i turneringen ved å betale startkontingenten innen oppgitt frist strykes derfor fra deltakerlisten, slik at reserver kan settes inn.

Resultatservice

• Uoffisielle resultater
    o GolfBox livescoring oppdateres etter hull 9 første runde og hull 3,6,9,15 scoremottak runde 3.

• Offisielle resultater

o GolfBox
    o Resultattavle ved klubbhuset etter endt runde.
    o Oppslagstavlen ved turneringssekretariatet.

Scorekort og scorekortmottak

Scorekort utdeles av starter.
    Scorekortmottaket er merket” Scorkortmottak” Inne pa° klubbhuset

Spilleavbrudd

Se Srixon Tour regelkort – Spilleavbrudd. Gjenopptagelse av spill (anmerkning til regel 6-8b, side 158). (Spillerne skal ved spilleavbrudd begi seg mot klubbhuset for a° motta videre informasjon.)

Spillehastighet og regler for tidtaking

I henhold til tidsskjema og Srixon Tour regelkort.

Startlister

Startlister distribueres infotavle og i golfbox.

Starttider og spilleoppsett

Starttidspunkt for alle rundene er kl.9.30. Start fra hull 1 og 10

Traller

Spillerne oppfordres til å bruke egne traller. Det kan ikke påregnes at nødvendig antall traller er tilgjengelig for utleie. Utleie av tralle kr 60,- per runde. Tralle kan leies i proshop.
    Klubben har dessverre ikke mulighet til å oppbevare spilleres traller.

Turneringskomite       Navn                                     Mobil                         Epost

Turneringsleder           Yngvar Clausen                    470 19 170               yngvar.clausen@kebas.no
TD                                  Vanja Snørteland                 986 44 621               vanjamsno@gmail.com
Hoveddommer            Gerd Solerød                        900 19 137               gsolerod@online.no

Turneringssekretariat

Kontor inne på klubbhuset, merket med Turneringskontor. Åpent fra kl. 08.00 spilledagene.

Utfyllende informasjon om turneringen

Se mer på www.golfforbundet.no (Turneringer/Srixon Tour).