Informasjon om Seniorgolf Lagserie og Lag-NM 2024

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 7. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kragerø Golfklubb har i mange år stilt med flere lag i senior lagturneringer. Vi fortsetter denne tradisjonen og oppfordrer alle over 50 år som er interessert i å være med om å ta kontakt med en av våre lagledere for å delta.

Deltakelse krever medlemskap i NSG, det koster 950,- og gir deg i tillegg en hel del fordeler og tilgang til andre turneringer i regi av NSG.

LAGSERIE
Lagserien spilles over hele sesongen og består av 3 mix lag; 1 MIXA lag (hcp maks. 14,9) og 2 MIXB lag (hcp maks. 36). Puljeinndelingen er allerede klar og vi starter spill i løpet av mai måned.

Pulje A (MIX A)

Pulje B (MIX B)

Hvis du er interessert i å være med her, ta kontakt med laglederen som er nevnt i puljeoppsettet.
For Kragerø GK1 kan du også kontakte Helge Bråthen; mail helgebra@hotmail.com, mobil 92803500.
PS! De som var med i fjor blir kontaktet av de respektive lagledere i år per mail/sms.

Mer utfyllende informasjon om lagserien finner du på NSG sine sider: Lagserie | Norsk Senior Golf

LAG-NM
Når det gjelder Lag-NM, så avholdes det helgen 30. august (lørdag/søndag). Vi har 3 lag med også her (1 damelag og 2 herre), men fordelt på 2.- og 3. divisjon. Ta kontakt med Turi eller Tommy/Helge for å melde din interesse. Igjen; vi kontakter de som viste interesse i fjor direkte på mail/sms i løpet av kort tid!

Mer informasjon om Lag-NM finner du her: Riis Bilglass Lagmesterskap | Norsk Senior Golf (OBS! Ikke helt oppdatert per dags dato).

Har du noen spørsmål, nøl ikke med å kontakte oss!

Golfhilsen fra Turi, Tommy, Finn Åge og Helge