DUGNAD KRAGERØ GOLFKLUBB

Av: Veronica Nygaard  |  Publisert: 14. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I og med at myndighetene har tillatt at vi nå kan gjennomføre litt større arrangementer, forsøker vi oss med en forsinket vårdugnad onsdag 20. mai kl 1800!

Det blir i all hovedsak arbeid på hovedbanen med raking av kongler, kvist og kvast rundt greenene som blir hovedfokus. Vi trenger også hjelp til påfylling/raking av grus på minigolfbanen, utvendig vask av vinduer, samt beising av rekkverket på takterrassen til klubbhuset.

Vi oppfordrer alle til å ta med seg eget utstyr (hansker, kost, rive etc). De av dere som disponerer egen golfbil håper vi tar med den, slik at transport ut på banen kan skje med egne biler.

Oppmøte på Driving rangen hvor oppgaver tildeles etter hvert som dere kommer, for å unngå for stor ansamling av personer. Vi satser på holde på i ca 1,5 - 2 timer.

Vi håper at så mange som mulig kan delta denne ettermiddagen, så blir banen enda finere å spille på!

Hilsen Bane- og dugnadskomiteen